CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Kazi Ploae - Gorgone

[Now returning to the Scooby-Doo Murder Files
Freddie: -Gee-whiz, gang, looks like the killer gutted the victim, strangled him with his own intestines and then dumped the body in the river!
Velma:-Jinkies! What a mystery!
Scooby:-@#$%^&*!!
Freddie:-You're right, Scoob! We're dealing with one sick son-of-a-bitch!]

Problematic, in matca pneumatic, seism triptic
Ma cheama Kazimir si nu sunt multumit de mine
Incepe ca o ploaie de toamna si se termina cu dezastru,
Cad dintr-un bombardier britanic
Faptul ca ceva din organismul meu nu functioneaza,
Am marca unei izolari in fiecare fraza
Lucrez la ceva nou ca o fabrica de oameni
Quasimoto e 3 pe scara Glasgow,
Galofob pe viata, am un flow din fier forjat ca Pierpoljak,
Sunt nonsalant, in mortii tai de terminat
Raman intact tactic ca am un implant sigur
Duc clipe de timpul liber in timp ce daram ziduri
Am un vecin care vinde heroina
Si zambea suspect de sincer cand ti-a cunoscut copiii,
Sunt un sahist metafizic
In momentu-n care ma ataci te duci pulii de suflet ca un frisbee
Si fut Marii ca sa veridic codul
Si ma vindec cu piersici otravite din gradina lui Da Vinci
Ca mintea mea e plina de subtitluri
Eu doar incerc sa imi descifrez psihoza cu un calculator si pixul
Dar e prea mult zgomot, ca triumful celor mediocri
Ochi pentru ochi pana ramanem orbi in fata sortii!
Am ceva dintr-o furtuna inceata,
Clopote plang simetric cu o mie de duminici siameze in fata
Vad insecte in cete in ceata cetei,
Nu sunt malefici, sunt marionete cu oglinzi concave in jurul fetei!
Ropot vandal amestecat cu entuziasm
La cate lanturi au ai crede ca au fost dresati!
Vrei o fata cuminte care sa o suga ca o tarfa,
Dar tot ce ai gasit e lepra asta de care acum ti-e scarba!
Uite, pe plic scrie "tie ", fara timbru
Dar nu are nici un sens la fel ca diploma lu fii-tu!
Iti descriu lumea cum o vad prin ochiul meu de ciclop
Care vede dublu reciproc ca sunt inconjurat de prosti
Eu nu am prieteni, am roboti, ca Iisus,
Multimii ii place tot ce mare dar totu-i mic, vazut de sus!
Si scriu versuri adica triez esente,
Nu ai cum sa imi vezi forma reala e prea transparenta!
E drama de a avea timp destul sa mor incet,
Nu-mi spune ca-s destui pesti in ocean, nu vezi ca ma inec?
Muncesti pe bani calzi, carand zapada vesel
Dar esti pe gheata subtire ca Cheloo cand da in engleza!
Ok, a fost ieftin,
Da, sunt mizerabil,
Si nu stiu nimic dar cred ca e destul ca sa-i invat pe altii!

Daca tu vrei sa fii hip-hop eu nu vreau sa fiu 
Daca tu vrei sa imi spui ceva eu nu vreau sa stiu...

0 comments:

Post a Comment

Labels