CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Probleme.

Ce mai fac? Iaca:

- Mi-e din ce în ce mai greu să respir. Încerc să inspir cât mai calm, relaxat şi cât mai mult aer. Cutia toracică se expandă, totuşi simt că mă sufoc.

- Capul meu pare să încerce a descoperi o a 4-a dimensiune spaţială. Nu ştiu ce vrea nenorocitu' sau ce speră să încropească, dar nu va reuşi! Mă rog, gen. Dau cu Chesterfield, tre' să treacă.

- Mă întreb de ce mi-e foame întruna. Încerc să mă abţin de cele mai multe ori şi să nu agresez frigiderul prea tare. Nu vreau să ajung să aflu la 40 de ani că tre' să-mi iau o prelată de maşină în loc să-mi cumpăr un tricou, gen.

- Exagerez cu "gen"-urile şi lumea se ofuschează. De ce, nu ştiu. Gen.

- Ascult "Kazi Ploae - Visele smulg gratii":

- Nu-mi mai place să fumez dimineaţa. Iarăşi un mister pentru mine, motivul.

- Încerc să...nu ştiu ce. Încerc să încerc ceva... Incertitudine.

- Am început să sun din ce în ce mai mult a Tudor Chirilă. Vă asigur că e intenţionată mârşăvia! Dacă nu mă credeţi...sugeţi pula.

- Aştept cu nerăbdare "Nas & Damian Marley - Distant Relatives". Albumul anului va fi, cel puţin la mine.

- Mă lupt cu sedentarismul. Câştigă deocamdată.

- Mă gândesc dacă să mă duc la sală mâine.

- Tot acelaşi căcat de muzică ascult. Muzică de golani, muzică de "bagabonţi", muzică de borfaşi, muzică de drogaţi/alcoolişti, muzică de negri...futu-vă-n maţe de rasişti!

- Bag pula-n AdSense.

- Rămân la opinia mea despre lume: "bag pula, bă..."

- Aştept ziua de mâine. Nu, nu cu nerăbdare.

- Mă întreb dacă citeşte cineva asta.

- Sau asta...

- Sau dacă şi-a băgat pula în rându' de mai sus şi nu vede asta.

- Încerc să dau "publish".

- Dacă vedeţi asta, mi-a reuşit.

Iubiţi-vă mult.

1 comments:

Kr!s said...

Nu esti sanatos, gen. :)

Post a Comment