CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Scurte. Rapiduţe. Quickies.

Indiferent cum se numesc, asta-i numai ceva gen ping pentru blog, mă asigur doar că nu moare. Gen, să crape, nu să plece 0.5 de vizitator pe zi înspre alte meleaguri, mă doare-n pulă de jumătăţi de măsură. Deci:

- Am ars totalu' exportat de Rusia anual în materie de gaz. Adică mult şi cu stil. Cu mult stil.

- Mă dor deştele de la seminţe.

- Ficatu' cere alcool mult. Cred că am 2 luni de când n-am mai consumat la capacitate normală (nu zic "maximă" că iese urât dacă ajung acolo).

- Wu-Tang!

- Nu mai iese albumu' lu' Damian vara asta. Fuck.

- Still Searching (să fiu tot pe zonă cu Damian).

- 'ete Luna, 'ete Caru', stelele se vede...faină noapte. Şi io stau aici. Hmpf.

- Nu mai am ţigări. Care aruncă în direcţia mea un Chesterfield roşu? Banii la primul salariu, să moară Jean.

- Macs.im în continuare.

- Vreau să-mi cumpăr un cangur de companie. Ştie cineva preţuri, cât mănâncă, de cât spaţiu au nevoie, et cetera?

- Sunt fascinat de reclame proaste, ca întotdeauna.

- Vă zic un secret. Ştiaţi că...

Muie, altă dată. Ha, v-am ţinut în suspans. I am teh winnur. Crap, I'm lame.

Peace.

0 comments:

Post a Comment