CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Doc - DOC zis Jim


Doc zis Jim (x8)

Am destule pe cap ca un rapper cu bandană şi fes
Totuşi în rap am cel mai bun flow – Michael Phelps.
Picur culoare-n peisaje urbane, parcă-s Erps
Faza dură e că lichidităţi din pulă – parcă-i sex.
Doc zis Jim, băgam cât ăla de la Doors
Dă-i cocs pă verde, haş, haş – Pussycat Dolls.
Hai, boss, vino şi tu cu criticile,
N-ascult de fel, nu-mi stă în caracter, ca diacriticele.
Câte unu d-ăsta mic a pus rap-u pe cric
Şi scuipă tare din pulă – piatră la rinichi.
Da’ io n-am cum să mă stric – ca supa la plic -
Când zic că vă rad nu-ţi iau trupa la Bic.
Mulţi ridică sprâncenele când văd că-mi generez,
Scuip chestii ce sparg mulţimea, ca lacrimogenele.
Am hip-hop-u-n sânge, când scuip se umflă venele;
Gâştelor, vă smulg penele să-mi umplu pernele!
O ard cu CBR – Chill Brothers – nu-i vreo Hondă. (sus!)
Toate căţelele ridică cozile, da’ nu-i montă.
Rap-u meu e bază, cea mai caustică sodă
Rapu’ lor e varză, rebut, casabil, fontă
Doc tot dă nenorociri pe foi – Nostradamus.
Fluent în italiană, ai zice Cosa Nostra, da’ nu-s.
Intru cu o pereche de dame – James McManus.
Amândouă cu gându’ la acelaşi falus.

Doc zis Jim! (x16)

Am chestii mari în cap, planuri cum să mă scot pe viaţă
Şi tu ai chestii mari în cap: chelie, în rest mătreaţă.
Am făcut atât rap că mi-e greaţă
Da n-o să-ncetez nici în ruptu’ capului, adică atunci când fumez.
(Vezi?) Doc e ca atunci când baţi în perete – sună beton!
Mereu în preajma fetelor gen curele Vuitton,
De mâna fetelor gen genţi Fendi
Vin c-un pistol verde-crom ca un cecen trendy.
Da, da’ e-un pistol cu apă, totuşi cin’ se riscă?
Că bag mâna-n blugi cât să-ncapă, scot o brişcă
Şi flutur balisongu’ ăsta de zici că-i morişcă,
Fiindcă nu-s diplomat, nu fac blaturi, n-am nici frişcă.
Hai, mişcă-n direcţia opusă,
Văd periferic 175 grade – vedere obtuză.
O ard lucid, c-atunci când beau parcă vorbesc rusă
O ard tacit, când beau căci dacă vorbesc, vorbesc – nu să
Mă aflu-n treabă aşa degeaba, ca Măruţă
Băi puţă, ţi-am spus: ţi-o dăm de sus – Virgil Căruţă
Facem Records sunt peştii mari, tu doar o fâţă!
Facem Records – lei letali, tu doar o mâţă!
Merg la sală şi studio, ca să cresc brandu' -
(Doc zis Jim) – Verde pe masă, nu-i Tantum!
E Doc, nu-i altu’! Da’ din păcate tot nu-i tac-tu!
Aşa că lasă scuipatu’, lasă-l pe băiatu’!

0 comments:

Post a Comment