CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Dialog intre cele doua personalitati secundare II

- Coaieeeeee!!

- Pleaca mah d-aici! Plimba ursu', ca te iau la capace!

- Ce-ai frate? Ne cunoastem de atata timp! Ce ai cu mine?

- Nu te mai suport! Muta-te-n alt judet si cumpara-ti un caine, sa ai cu cine sa vorbesti!

- Nu vreau mah un caine. Vreau sa vorbesc cu tine. Vreau sa avem un dialog serios. Pe bune.

- Ah, in sfarsit. Spune repede, ca n-am timp. Sper sa merite, pentru binele tau.

- Moama, de cand vroiam sa-ti zic... Am baut ieri...

- Shht! Ciocu' mic si mars!

- Bine mah, bine... Nu mai vorbesc cu tine!

- Bine!

- Excelent chiar!

- Zat! Hai, n-ai terminat?

- Nu! Fac asta doar ca sa te enervez pe tine, nu obtin nimic, dar imi place ENORM sa te scot din sarite, sa vezi si tu cum e!

- Hai sictir si stoarce-mi gemu'! 

- Roaga-te sa nu vina ziua cand vei avea nevoie de mine...

*injuraturi pe fundal*

:exeunt1: :exeunt2:

Ende.

0 comments:

Post a Comment