CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Efecte speciale cu canguri

Ma gandeam sa mai cac ceva pe ecranu' tau. Nu de alta, am luat laxative cognitive. Si te miri de ce in continuare citesti asta...probabil ca pute-n ultimu' hal, da' nu-ti pasa. Esti roman, logic. Iti place sa te chinui. Iti place sa complici totul. Iti place sa vezi cacat pe monitor. Iti place sa bei ca porcu' si apoi sa te doara capu' de zici ca-ti prinde cineva "jucaria" in menghina. Ma bucur ca-ti pierzi timpul pe-aici. Desi esti doar un numar pe stat-counterul din dreapta, imi place sa cred ca te enervez, ca te fac sa razi (cine ma cunoaste stie ca-s Caterinca-Man) si ca intri pe net si zici "ia, ma, sa vad ce-a mai scris asta...". Bine, desi te astepti probabil la continut de pitzipoanca.org, ca altceva nu stii, vita! Pula mea, cauta altceva daca nu-ti place asta. Si daca nu-ti place, spune-mi, am chef de scandal, vedea-ti-as coliva-n pula de diabetic! Mars si curata veceu' intelectual, ca vreau sa mai postez ceva!

In cuvintele marelui Banica, Jr., "Asta-s eu..."

C'est fini... Ta mere...

2 comments:

L. said...

te-ai inrait! :))

CoajaDeCopac said...

Poate. Circumstantele...

Post a Comment