CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Deliric1 - Scurtcircuit

in timp ce 1.618 devine 1
pentru 1.618 devine 1
pentru punctul 0 definesc centru
creez spatiu, limitez perceptia
obtin timpul, linearitate
urmeaza directia, sens unic, realitate
plin de energia captiva in legea ciclurilor, stabilitate
atractie, respingere, continuitate... sfarsit

scurtcircuit, rescrie-ti datele
sterge tot, procura altele
reorganizeaza-le punctual
fa noi directii, reorienteaza-te
reia procesul, traieste, forteaza-te
sunt descendent al luminii
mostenitorul planului sfant
prins in mirajul timpului
prizonier pe pamant
martirul propriului gand
ma autoconsum, ard in mine
renasc din nou sa ard din nou, sa ard mai bine
vreau sa zbor din nou
incerc sa-mi aduc aminte
fortez memoria, filtrez istoria
rescriu cuvinte
sunt agresat de ideologii
hartuit de religii
pacatele ma fac prada fricii
sunt plin de vicii
adulmec indicii, imi dezvolt simturile
copil indigo, sincronizare progresiva spre tip 0
ascendenta spre echilibru-n balanta
ascendenta spre eliberare-n rezonanta
cursa-n spirala spre asimilare la sursa finala
las iluzia limitarii pentru dimensiunea reala
simt calea ca sa simplifica
contradictie in logica stiintifica
incalc legi din fizica

in timp ce 1.618 devine 1
pentru 1.618 devine 1
pentru 1.618 devine 1
pentru 1.618 devine 1

scurtcircuit, rescrie-ti datele
sterge tot, procura altele
reorganizeaza-le punctual
fa noi directii, reorienteaza-te
reia procesul, traieste, forteaza-te
ce exprim extern e expus extrem de redus
sa devin expert extins cat exist nu e exclus
dar caut exact opus cand totul ai fix initial inclus
invocat in vis, intuit in repaus
vad claritatea infinitului segmentata-n haos
neinitiat vad gand... pauza, gand, pauza, 
efect cauza, efect cauza, defect pauza, pauza...
lipsit de calauza
sa oprim la primul pas spre pace
cand ultima clauza cade
si ma lipsesc de materie
incerc sa m-agat, nu pot
propria minte ma sperie
sunt controlat de iluzie
ganduri negre-mi controleaza mintea
mintea-mi controleaza lumea
lumea sa naruie, sunt imperfect
am fost incapabil sa accept
incorect, incomplet
deci m-arunc incodata-n cerc
inca o data incerc
te cert, invata lumea asta
cum iti poti picta paradisul
am plecat de la el si ne-a atras abisul
am ramas cu visul

N-am avut timp sa verific versurile. Va descurcati voi.

PS: 1.618 e aproximarea Numarului de Aur. Wikipedia Link

Enjoy. Aruncati-va opiniile. Le citesc. Sa moara ma-ta!

0 comments:

Post a Comment

Labels

Să mai ţin blogu' ăsta?

Blog Archive

HHROMANESC.RO