CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Okay, acum chiar m-am enervat.

M-a mancat in pula sa intru pe hi5. Ce sa vezi, massuri de genu' "nu cerem legalizarea kanabisului ca sa ne drogam, ci ajutam oameni care chiar au nevoie de el". Bah, ma lasi? Hai sictir si la sicriu cu textele de ciorna. Cannabisul (caci asa se scrie, bagati bine la cap, idiotilor) nu are niciun (conform DOOM - muie Academiei Romane) farmec fara aportul de adrenalina. Daca nu esti constient ca desi te-ai pitit in haul al' mai adanc, in groapa cea mai mare si-n Coltu' lu' Alb tot te va gasi garda, n-ai facut nimic. Inima ta ar muri fara asemenea senzatii. Cannabisul, desi e recomandat ca un drog "inocent" are puterea de a-ti incetini ritmul cardiac suficient cat sa nu mai conteze daca vine garda sau nu. De aceea e nevoie de un imbold (subconstient de multe ori, ce-i drept) de feeling, de adrenalina, de haos, de BAMBOOCHA. Apropo, nimic din toate astea nu-i documentat (sa va fut in gura daca ziceti ca n-am facut acordu' bine) asa ca nu-mi veniti cu Wikipedia la poarta, ciochistilor. Am zis!

Legalizati iarba? De ce? Sa ne ceara impozit si pe aia? Sa ne fabrice Amsterdam si sa ne-o exporte cu niste taxe vamale de te doare-n minte? Nu mersi, raman la Chesterfield rosu, un Bergenbier (ocazional, mai nou) si un blinky-blink din an in Paste. Cu tot cu doza de tic-tac fugit de-acasa. Ca doar asta e important: ce simte corazonu'. Va las cu "Nimeni Altu', Subsemnatu' si DJ Paul - Legalizati Ganduri"

Pax.

0 comments:

Post a Comment

Labels

Să mai ţin blogu' ăsta?

Blog Archive

HHROMANESC.RO