CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

R.A.C.L.A - Cântăreţii de Rap

I
Cu doar două platane şi un "mic", cântăreţii de Rap
Se dau peste cap să nu vă facă pe plac
Nu tac când este vorba doar de realitate
Sau atunci când declară zone calamitate
Peisaje, pasaje, vederi direct din capitală
Nici o zi nu-i banală, nici o noapte la fel
La fel ca Melle Mel în "Armă Mortală", intru-n cartier
Am ca reper baieţi cu levier bazaţi pe rever
"R.A.C.L.A. forever" strigă toţi, din colţ în colţ
Din '93 am pus Hip-Hop-ul românesc pe roţi
Poeţii străzilor nu prea cunosc bemolii şi diezii
Dar dau farmec la drame ca marele Arghezi
Pentru întreaga mişcare un manifest
Ridic cuvântul sus până la Tatăl Ceresc!

Ref:
- Eu nu pricep ce vor cantareţii de rap
- Să te perpelim un pic la foc mic, ca pe Kebab
- Eu nici nu ştiu de fapt ce e muzica rap
- Bravo scafandrule, fă scufundări, dă-te Cousteau la I.C.A.B.
- Scuzaţi-mă băieţi, spuneţi cine-s cântăreţii de rap
- Sunt cei care conjugă des verbul "to fuck"
Sunt toţi cei care-n dicţionare adaugă ceva în plus
Nu-ţi convine ce-am spus? Scoate-o pe mă-ta la produs!

II
Putem fi acuzaţi de practici anti-comerciale
Nu urmărim succesul, cuvintele gen "soare", "vară", "mare"
Le-am decupat din dicţionare, pe scenă n-avem dansatoare
Mişcările noastre sunt naturale ca extractul de plante
Vorbim despre belele folosind "belle-arte"
Nascuţi pentru a fi liberi, n-acceptăm idei alese
Şi prin tot ce facem suntem în atenţia presei de scandal
La bal sau la spital, cântăm doar live, numai pe viu, şi în direct
Ura şi la sicriu cu toţi cei care cântă playback!
Ne investim şi ultimul bănuţ pentru vestimentaţie
Dac-aţi şti cât costă aţi intra în stări de meditaţie
În scop de pură decoraţie
suntem dotaţi cu spray-uri şi cu markere
Dar oagăre, oare de ce-s preceptele Sfintei Scripturi
Iar tu confunzi graffiti-ul cu mâzgăleli prin lifturi?

Ref:

III
Suntem blamaţi pentru înjuraturi, pentru violenţă fizică sau verbală
Suntem atacaţi că incităm la degradare morală, prin consum de droguri şi alcool
Da-n România-n anul 2000 tre' să fii sfânt ca să rezişti, altfel
Parol c-aş scrie numa' texte cu parfum de primavară
Despre ce ţară avem - beton - şi-aş deveni un alt bizon
Bun de export la Eurovision
Mă doare-n... de stratul de ozon
Masive defrişări, război sau subnutriţie
Atunci când propria mea specie este-n curs de dispariţie
Râdeţi de noi cum râde Cheloo de calviţie
În tranziţie către mâine, amintiţi-vă de ieri
De cântăreţu' de Rap ca de-un străjer al dreptăţii
Cultura Hip-Hop este oglinda societăţii
Vreţi s-o distrugeţi, dar aduce ghinion
Iar altă muzică v-ar aduce cu picioarele pe plafon
"Plus Infinit" e la sfarşit, vă dăm cu "Pace" şi-am ieşit
Rimaru', K-gula, DJ Dox apasă "exit"...

Ref


0 comments:

Post a Comment

Labels

Să mai ţin blogu' ăsta?

Blog Archive

HHROMANESC.RO