CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Martisor? Sugi pula bah.

Sa va iau Martisorul-n pula. Nu mai vreau massuri cu "Martisor fericit"! Nu sarbatoresc, deci n-am nevoie sa fie fericit Martisorul tau. E o porcarie de sarbatoare, putin mai putin tampita decat VD doar din cauza ca e cat-de-cat o ocazie romaneasca, noi romanii avand cel mai tampit patriotism din lume, cred. In fine, vedea-v-as agatati de-un streang alb-rosu.

PS: Ma fut si-n massurile legate de variantele de la Bac. Hai sictir si la sicriu!

5 comments:

Anonymous said...

Nu asta este atitudinea. Trebuie lăsat sângele optimist şi îndobitocitor să curgă liber prin venele pregătite de tăiere ca purcelul a treia zi de ignat. Urât comportament din partea ta. Foarte urât, monşer.

CoajaDeCopac said...

Tu as raison. Je suis desole. :D
Data viitoare fac blogu' roz si-mi pun un clitoris ca header =))

Anonymous said...

urat de tot din partea ta.

iti dai seama ce de sange ar curge daca ti ai face pula martisor. un pi(r)sing de sa te doara duodenu'n cot.

CoajaDeCopac said...

Nu stiu. Nu m-am gandit niciodata la aspectul asta, al piercingului. Sincer nu ma pasioneaza agresarea organului meu sexual. Ma inteleg bine deocamdata cu el. Si da, urasc sarbatorile roz. Pe romani ii cred in stare sa sarbatoreasca si Pastele Cailor. De fapt, s-ar putea sa existe spiritul asta in noi dintotdeauna. :D
PS: "A luat ceva in pula" e o expresie, nu trebuie luata absolut de fiecare data mot-a-mot. Depinde acum de fiecare ce vrea sa inteleaga si ce placeri are.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment