CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Trebuie...

Sa-mi fac ordine in viata, sa-mi pun un playlist pe blog, sa-mi fac tema la mate, sa plimb dracusoru' din cap (ce vrei? de caine n-am avut bani. plus ca asta mananca orice), sa vad macar o data Jamaica, sa simt ca nu se poate mai bine, sa vrajesc o vrajitoare, sa ma cert cu o culturista, sa-mi pun rachete pe role, sa merg cu masina fara roti la 90 km/h, sa ma duc luni la sala, sa nu mai pierd nopti, ci zile, sa vorbesc toata ziua despre porcarii (pe care nici pe mine nu ma intereseaza), sa ajung presedinte si sa cedez locu' lu' Aristotel, sa zbor alaturi de randunele si sa ma cac pe masina ta, sa trag o laba si o flegma in shaorma ta, sa determin vecina sa cheme armata cand ascult muzica, sa nu ma mai oftic, sa ma calmez fara alcool, sa ma las de fumat, dar nu de tras in piept, sa privesc apusul timp de 20 de zile, sa vreau sa ajung in Vama fara sa vreau sa beau, sa fiu in perfecta armonie cu Universul...

SI SA MA CAC IN COLIVA TA!

Dar chiar trebuie sa...phew...chill...chillax...chilleanu...chilli... Red Hot Chillies in Your Ass...

You must succeed... "Bine, ca... Asta-i pentru cei care stiu..."

0 comments:

Post a Comment