CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Vita mare esti!

Si nu credeam vorba aia: "insistenta in greseala s.n. prostie". Pula mea, acum cine-i de vina? Ia ghici. Bou' de io. Nu mai sunt taur. Sunt taur fara coaie. Sunt bou. Probabil ca n-am avut niciodata. Probabil ca nimeni n-a avut. Coaiele probabil sunt un concept pur teoretic. Exista, dar nu se poate demonstra ca exista altceva in afara de doua nuci atarnate de stremeleag. Exista acolo sa te doara cand iti futi un elastic de la chiloti peste ele. Exista sa aiba ce sa te doara cand iti da cineva cu sutu' acolo. Dar sunt. Si nu-i frumos sa te legi de ele. Chiar, stie cineva etimologia cuvantului "coi"? Sa va vad, futu-va-n gat de experti. Lua-v-as stomacu' la rostogolit.

Btw, sunt oleaca ciupit, asa ca-mi cer scuze pentru eventualele greseli tipografice. Perfectionist cum sunt, am incercat sa le evit. Pula mea...

0 comments:

Post a Comment