CoajăDeCopac

Primu' pe Blogrollu' mă-tii

Va pup...

M-am gandit sa mai scriu si io. V-ati plictisit oricum de blogu' asta... Da' tot va uitati, a? Va place, recunoasteti. Va place mizeria, romanilor. Degeaba negati. Primul pas spre vindecare este sa recunoasteti ca aveti o problema. Asta cel putin zice primul pas de la Alcoolicii Anonimi. Io nu-s anonim, asa ca nu am nici o problema cu bautura. Bine, sunt ceva probleme cand nu e. Da' acum oricum stomacu' meu e perpendicular pe realitate si paralel cu speranta de viata in Zimbabwe. Deci daca ai inteles ceva, inseamna ca te caci in sus si ai numai sange pe tavanu' de la baie. Pentru ca tu te caci sange, iti iese creierul pe cur. Bine, carnea aia uscata si sarata ce-o tii pe post de creier. Cum i s-o spune in "cultura" ta mega-dezvoltata, nu stiu. Cert e ca cangurii s-au mutat. Nu mai vor chestia aia subnutrita pe care tu atat de flegmatic o numesti "creier". Si te dezgusta diareea mea intelectuala, dar continui sa citesti. Nu inchide fereastra, ca nu mai are nici un farmec, te pacalesti singur/a. Degeaba, "nu te mai crezi tu, nu te mai crede nimeni". Asa ca ma pis pe gandirea ta eronata, ma fut pe panarama ta de opinie, ma cac in pizda ma-tii dupa ce o iau la posta toti eschimosii si invit cangurii sa faca bazin olimpic din gaoaza ta.

Cu dedicatie. :*

xoxo

0 comments:

Post a Comment